10. Llista corporativa de cartes de serveis
Sumari
- Organització i forma de gestió dels serveis
- Identificació de les persones responsables de la gestió
- Serveis que s'ofereixen, compromisos de qualitat i instruments d'avaluació
- Drets i deures de les persones usuàries
- Règim econòmic aplicable
- Condicions d'accés als serveis
- Vies de reclamació, queixa o suggeriment utilitzables del servei rebut
- Vies utilitzables d'orientació i d'informació sobre el servei
- Unitat responsable de la Carta de serveis i data d'aprovació/actualització
- Llista corporativa de cartes de serveis
En aquest espai podeu consultar la llista corporativa de cartes de serveis aprovades pels organismes de la Generalitat de Catalunya a través de les quals s'informa a la ciutadania dels serveis que ofereixen i dels compromisos de qualitat que adquireixen a l'hora de prestar-los.
Les cartes de serveis són un instrument de garantia de la qualitat dels serveis públics i tenen com a objectiu facilitar a la ciutadania l'exercici efectiu dels seus drets i millorar la informació, la comunicació i la transparència en la prestació dels serveis.