9. Unitat responsable de la Carta de serveis i data d'aprovació/actualització
Sumari
- Organització i forma de gestió dels serveis
- Identificació de les persones responsables de la gestió
- Serveis que s'ofereixen, compromisos de qualitat i instruments d'avaluació
- Drets i deures de les persones usuàries
- Règim econòmic aplicable
- Condicions d'accés als serveis
- Vies de reclamació, queixa o suggeriment utilitzables del servei rebut
- Vies utilitzables d'orientació i d'informació sobre el servei
- Unitat responsable de la Carta de serveis i data d'aprovació/actualització
- Llista corporativa de cartes de serveis
La unitat responsable d'aquesta Carta de serveis és la Subdirecció General d'Informació i Comunicació de l'Institut d'Estadística de Catalunya.
Aquesta unitat fa el seguiment de la Carta de serveis i trasllada els resultats i les propostes de millora consegüents a la direcció de l'Idescat per satisfer al màxim els usuaris dels serveis.
La Carta de serveis s'avaluarà cada dos anys i s'actualitzarà cada cinc anys. La versió de la Carta que consti a la web de l'Idescat en una pàgina específica és la vigent en cada moment. En tot cas, es donarà compte de les versions anteriors i/o dels canvis entre una i altra.