Codi: 22 02 05 PAAE: 2013 Tipus d'actuació: consolidada
Ressenya: Completar els treballs d'elaboració de la nova Classificació catalana d'educació 2014 (CCED-2014) partint dels treballs del grup de treball estatal sobre l'actualització de les classificacions d'educació vigents a escala internacional (Classificació internacional normalitzada d'educació 1997, CINE-1997) i estatal (Classificació nacional d'educació 2000, CNED-2000).
Activitat que desenvolupa del PEC 2011-2014
Objectiu: Metodologia i normalització estadístiques
Nom: NOMENCLATURES I CLASSIFICACIONS ESTADÍSTIQUES OFICIALS
Finalitat: Perfeccionament dels criteris d'homogeneïtat tècnica de l'estadística oficial catalana.
Organismes responsables: Institut d'Estadística de Catalunya
Organismes col·laboradors: Termcat
Origen de la informació: —
Informant inicial: —
Tècnica de recollida de les dades primàries: —
Periodicitat: contínua
Variables principals a investigar: —
Organismes difusors: Institut d'Estadística de Catalunya
Mitjà principal de difusió: document multicopiat, Internet
Nivell de desagregació territorial: —
Referència temporal dels resultats: —
Disponibilitat dels resultats sintètics: —
Cost directe estimat: 24.400 €
Adreça escurçada: https://idescat.cat/paae/2013/220205
Compliment
Grau de compliment: L'actuació estadística s'ha dut a terme parcialment.
Informació disponible i referència temporal de les dades:
Inici dels treballs d'elaboració de la nova Classificació catalana d'educació 2014 (CCED-2014), partint dels treballs del grup de treball estatal sobre l'actualització de la classificació d'educació vigent d'àmbit internacional (Classificació internacional normalitzada d'educació 1997, CINE-1997) i estatal (Classificació nacional d'educació 2000, CNED-2000). Al llarg de l'any 2013, s'ha procedit a la consulta de les propostes sobre la classificació en l'àmbit estatal als òrgans del Sistema estadístic de Catalunya més implicats en la seva formulació (Departament d'Ensenyament, Departament d'Empresa i Ocupació i Departament d'Economia i Coneixement).
Resultats publicats:
Revisió de la Classificació catalana d'educació 2000
Observacions:
L'acompliment de l'actuació estadística és només parcial a causa, d'una banda, al retardament de la versió definitiva de la classificació estatal i, d'altra banda, a la insuficiència de recursos humans dedicats a aquest projecte.
Per conèixer el significat d'aquests camps, consulteu l'apartat Continguts de la fitxa descriptiva de l'actuació estadística.