Valoració de la càrrega i complexitat administrativa en determinats àmbits. Per grandària de l'establiment
Catalunya
T2/2018
Menys de 10 ocupats | De 10 a 49 ocupats | De 50 ocupats o més | Total | |
---|---|---|---|---|
Justícia | ||||
Gens o poca | 34,3 | 38,1 | 35,6 | 35,9 |
Normal | 15,1 | 20,3 | 24,6 | 20,6 |
Molt o massa | 18,9 | 19,3 | 19,6 | 19,3 |
NS/NR | 31,7 | 22,3 | 20,2 | 24,2 |
Tributs | ||||
Gens o poca | 18,1 | 18,5 | 18,8 | 18,5 |
Normal | 25,4 | 33,1 | 30,4 | 29,7 |
Molt o massa | 46,4 | 41,9 | 40,3 | 42,6 |
NS/NR | 10,1 | 6,4 | 10,5 | 9,2 |
Seguretat, riscos i medi ambient | ||||
Gens o poca | 19,2 | 16,4 | 11,9 | 15,3 |
Normal | 28,4 | 27,5 | 30,2 | 28,9 |
Molt o massa | 42,2 | 48,7 | 48,1 | 46,5 |
NS/NR | 10,1 | 7,5 | 9,8 | 9,2 |
Relacions laborals | ||||
Gens o poca | 26,3 | 18,0 | 10,5 | 17,3 |
Normal | 32,0 | 35,7 | 30,8 | 32,5 |
Molt o massa | 30,6 | 39,8 | 49,7 | 41,3 |
NS/NR | 11,2 | 6,5 | 8,9 | 8,9 |
Llicències i permisos | ||||
Gens o poca | 25,0 | 25,9 | 23,9 | 24,8 |
Normal | 20,6 | 23,3 | 25,8 | 23,6 |
Molt o massa | 39,5 | 39,7 | 37,2 | 38,6 |
NS/NR | 14,9 | 11,1 | 13,1 | 13,1 |
Ajuts i subvencions | ||||
Gens o poca | 30,2 | 31,3 | 25,1 | 28,4 |
Normal | 13,0 | 18,2 | 24,1 | 19,2 |
Molt o massa | 22,7 | 26,8 | 28,3 | 26,2 |
NS/NR | 34,1 | 23,7 | 22,4 | 26,2 |
Inspeccions posteriors | ||||
Gens o poca | 26,4 | 23,2 | 16,1 | 21,1 |
Normal | 18,4 | 24,6 | 28,8 | 24,6 |
Molt o massa | 28,4 | 31,9 | 37,2 | 33,1 |
NS/NR | 26,8 | 20,3 | 17,9 | 21,2 |
Unitats: % d'establiments. | ||||
Font: Idescat. Mòdul d'actualitat empresarial de l'Enquesta de clima empresarial. |
Taules disponibles [+]
- Indústria
- Construcció
- Comerç
- Hostaleria
- Resta de serveis
- Total Catalunya
-
Mòdul d'actualitat empresarial
- Igualtat de gènere en l’entorn empresarial (T3/2024)
- Intel·ligència artificial (IA) (T2/2024)
- Sostenibilitat ambiental, social i de governança (ESG) (T1/2024)
- Ciberseguretat (T4/2023)
- Reforma laboral i dificultats de contractació (T3/2023)
- Formació professional i empresa (T2/2023)
- Fons de recuperació europeus (T1/2023)
- Dificultats amb els aprovisionaments i impacte del conflicte bèl·lic entre Rússia i Ucraïna (T4/2022)
- Preus de l'energia i eficiència energètica (T3/2022)
- Dificultats amb els aprovisionaments i impacte del conflicte bèl·lic entre Rússia i Ucraïna (T2/2022)
- Fons de recuperació europeus i conflicte bèl·lic (T1/2022)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2022)
- Dificultats amb els aprovisionaments (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2021)
- Contractació de nou personal; universitat i empresa (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2020)
- Formació professional i empresa (T4/2019)
- Increment del salari mínim el 2019 (T3/2019)
- Productivitat i finançament (T2/2019)
- Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) (T1/2019)
- Condicions laborals i mesures d'organització i gestió (T4/2018)
- Igualtat de gènere a l'empresa (T3/2018)
- Tramitació administrativa (T2/2018)
- Relació universitat i empresa (T1/2018)