Codi: 09 13 01 PAAE: 2011 Tipus d'actuació: consolidada
Ressenya: Tractament estadístic de la informació disponible amb motiu de les trucades al "Telèfon del consumidor-012" per part dels usuaris del servei, explotant la informació disponible de caràcter administratiu.
Activitat que desenvolupa del PEC 2011-2014
Objectiu: Salut i serveis sanitaris
Nom: ESTADÍSTICA DE LA PROTECCIÓ DELS CONSUMIDORS
Finalitat: Obtenció de les estadístiques bàsiques sobre consultes, reclamacions i protecció dels consumidors.
Organismes responsables: Departament d'Empresa i Ocupació
Organismes col·laboradors: —
Origen de la informació: dades d'origen administratiu
Informant inicial: persona física
Tècnica de recollida de les dades primàries: enquesta telefònica
Periodicitat: mensual
Variables principals a investigar: residència, edat i sexe dels usuaris, classificació de trucades per matèries, finalitat, hora i dia de la sol·licitud de serveis
Organismes difusors: Departament d'Empresa i Ocupació
Mitjà principal de difusió: publicació impresa
Nivell de desagregació territorial: comarcal, provincial
Referència temporal dels resultats: 2011
Disponibilitat dels resultats sintètics: 4 setmanes
Cost directe estimat: < 6.000 €
Adreça escurçada: https://idescat.cat/paae/2011/091301
Compliment
Grau de compliment: L'actuació estadística s'ha dut a terme.
Informació disponible i referència temporal de les dades:
Dades sobre consultes al telèfon del consumidor, atenció directa al públic, consultes al centre de documentació i consultes dels mitjans de comunicació.
Referència temporal de les dades: 2011
Desagregació territorial: Catalunya
Resultats publicats:
Balanç d'actuacions de l'Agència Catalana del Consum al 2011 (Internet)
La informació sobre els resultats de l'actuació també es pot descarregar des del web de l'Idescat
Observacions:
Les dades mensuals poden sol·licitar-se a l'Agència Catalana del Consum.
Per conèixer el significat d'aquests camps, consulteu l'apartat Continguts de la fitxa descriptiva de l'actuació estadística.