Saltar al contingut principal

ECO 222-2024 administratiu/va, nivell C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya del Departament d'Economia i Hisenda

El Departament d'Economia i Hisenda ha de cobrir un lloc de treball, per substitució de baixa per incapacitat temporal, d'administratiu/va, nivell C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya del Departament d'Economia i Hisenda.

Referència: ECO/222/2024

Descripció del lloc

Denominació: Administratiu/va

Grup i nivell: C1-16

Codi lloc: 0431580

Jornada: Normal

Horari: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Centre de treball: Via Laietana, 58

Localitat: Barcelona

Requisits

  • Fase I: Prioritàriament, una persona funcionària de carrera del cos administratiu de la Generalitat de Catalunya.
  • Fase II: Excepcionalment, atès l'article 3.1.b) de l'Acord de Govern de 12 de maig de 2015, en el cas que no es presentés cap persona funcionària de carrera del cos administratiu que compleixi amb els requisits establerts i les capacitats per a la seva ocupació, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:
    • Disposar de la titulació d'accés al cos d'administratiu de la Generalitat de Catalunya.
    • Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

Així mateix, hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'article 56 i següents del text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Funcions del lloc

  1. Tramitar al Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), els expedients de contractació impulsats per les diferents unitats proposants.
  2. Publicar a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) els anuncis de licitació, adjudicació i formalització dels contractes, així com la relació trimestral de contractes menors i de contractes basats en acord marc.
  3. Gestionar la comunicació amb les empreses licitadores, fer la gestió dels requeriments i la formalització de la documentació.
  4. Tramitar les convocatòries de les Meses de Contractació: admissió/exclusió i obertura de sobres.
  5. Controlar el tancament i la tramesa dels contractes dels expedients formalitzats a través de les diferents eines de gestió.
  6. Controlar i fer la gestió dels expedients en el Registre Públic de Contractes (RPC).
  7. Gestionar l'habilitació.
  8. Confeccionar el fons de maniobra.
  9. Fer el seguiment de factures de contractació ordinària.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes que es valoraran

  1. Experiència en l'ús del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), del Registre Públic de Contractes (RPC) i de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP).
  2. Coneixements i experiència en contractació administrativa.
  3. Coneixements en procediment administratiu.
  4. Coneixements avançats d'ofimàtica.
  5. Coneixements de les eines d'administració electrònica (Sobre Digital, GECAT, EACAT, e-Notum, e-Copia, Digitalització segura, portasignatures electrònic, altres).
  6. Coneixements dels sistemes de tramitació dels manaments de pagament a justificar (DIGITHAB i TICKELIA).
  7. Capacitat d'organització del treball.

Forma d'ocupació del lloc

Comissió de serveis o interinatge, per substitució de baixa per incapacitat temporal.

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI en format PDF, fins al dia 9 de setembre de 2024 a la següent adreça de correu electrònic: rrhh arrova idescat.cat. En el missatge de correu s'ha d'indicar el codi de referència de l'oferta (ECO/222/2024) i la dada Administratiu/va.

Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, NOM i COGNOMS, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.

Selecció

El procediment de selecció consistirà en:

  1. La comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per valorar aspectes relacionats amb la titulació, la formació específica, la trajectòria professional i l'experiència en llocs relacionats amb el lloc de treball objecte de selecció.

    En determinats processos selectius en els quals es produeixi un alt volum de participació s'establiran uns criteris de preselecció, d'acord amb els aspectes més rellevants a valorar, i quedaran descartades les candidatures que no els compleixin.

    En aquesta avaluació dels mèrits i les capacitats s'aplicarà el barem següent:

    • Treball desenvolupat, titulació i formació (màxim 60 punts)
      • Treball desenvolupat (màxim 30 punts)
      • Titulacions acadèmiques oficials, formació i perfeccionament (màxim 15 punts)
      • Altres certificacions (màxim 15 punts)

    La puntuació mínima per superar aquest apartat s'establirà per a cada procés selectiu atesa la rellevància de cadascun dels aspectes a valorar.

  2. Un cop feta la valoració del CV, si escau, es convocarà les persones candidates a una entrevista i/o prova per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals (màxim 40 punts).

    La puntuació mínima per superar aquesta fase serà, amb caràcter general, de 20 punts.

Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció segons els resultats obtinguts en les diferents etapes.

Les candidatures han de ser valorades per la persona responsable de la unitat d'adscripció del lloc de treball a proveir, amb l'assistència tècnica del Servei d'Organització i Recursos Humans de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Les persones que incloguin dades inexactes o falses al formulari de participació d'aquesta oferta o al currículum que hi adjuntin poden ser excloses del procés de selecció.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.

D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cadascun dels ens que originen l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.