Saltar al contingut principal

ECO011-23 Tècnic de gestió, A2-20, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals

El Departament d'Economia i Hisenda ha de cobrir un lloc de tècnic/a de gestió, A2-20, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Referència: ECO/011/2023

Descripció del lloc

Denominació: Tècnic/a de gestió

Grup i nivell: A2-20

Jornada: Normal

Horari: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Centre de treball: Via Laietana, 58

Localitat: Barcelona

Requisits

Fase I: Prioritàriament, una persona funcionaria de carrera del cos de gestió de la Generalitat de Catalunya. (Es tindran en compte les candidatures de persones amb expectatives de ser nomenades/prendre possessió com a funcionàries en el període de presentació de sol·licituds).

Fase II:Excepcionalment, en cas que no es presentés cap persona funcionària de carrera del cos de gestió de la Generalitat de Catalunya, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:

  1. Disposar de la titulació universitària d'accés al cos de gestió de la Generalitat de Catalunya.
  2. Certificació de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personaltemporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".

Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Realitzar la gestió i execució pressupostària.
  2. Fer el pagament als proveïdors.
  3. Controlar, gestionar i comptabilitzar la facturació de l'entitat, l'habilitació i el fons de maniobra.
  4. Gestionar la tresoreria.
  5. Coordinar els documents pressupostaris i extra pressupostaris derivats de la gestió de la nòmina i les amortitzacions.
  6. Gestionar els diferents impostos i la presentació de les declaracions.
  7. Realitzar la gestió comptable i el seguiment dels ingressos.
  8. Suport en la tramitació dels expedients de concessió de subvencions.
  9. Suport al seguiment de la comptabilitat analítica.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes que es valoraran

  1. Coneixements i experiència en gestió econòmica, pressupostària, tributària i comptable.
  2. Normativa del fons de maniobra i actes d'arqueig.
  3. Coneixements de la normativa de subvencions.
  4. Dietes, assistències i indemnitzacions.
  5. Coneixement dels programes de gestió corporativa SAP-GECAT, DAI, GEEC, GIDECAT, TAIS, altres.
  6. Redacció d'informes.

Forma d'ocupació del lloc

Fase I: Comissió de servei en lloc vacant.

Fase II: Nomenament de personal funcionari interí, per un període màxim de tres anys, sens perjudici del que estableix l'article 10.4 del TREBEP o que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes previstes legalment o en el propi nomenament.

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI* en format PDF, fins al dia 20 de gener de 2023 a la següent adreça de correu electrònic: rrhh arrova idescat.cat. En el missatge de correu s'ha de detallar, a l'apartat Assumpte, la referència següent: "A2-20, tècnic/a de gestió, IDESCAT".

* En cas de personal que no ha prestat serveis a la Generalitat, no cal enviar el currículum del Portal Atri.

Selecció

El procediment de selecció consistirà en l'estudi del currículum (valoració de l'experiència prèvia i altra informació sobre la trajectòria professional), i, si escau, en una entrevista personal i/o es faran proves per valorar els coneixements, habilitats i aptituds.

En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifi qui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.

D'acord amb els punts 1.9 i 2.3 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, la responsabilitat de la veracitat i coherència del contingut de les ofertes de treball recau en cada un dels ens que originin l'oferta o de l'òrgan competent de recursos humans de l'òrgan anunciant.