Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2016
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 15.766,2 3,5
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 6.969,4 5,3
Costa Daurada 4.685,4 2,8
Costa Barcelona 2.234,0 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent
Paisatges Barcelona 99,3 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent
Pirineus 1.142,6 7,0
Terres de Lleida 56,6 0,2
Terres de l'Ebre 521,3 5,4
Val d'Aran 57,5 25,4
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 7 de febrer de 2017. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.