Saltar al contingut principal

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques

Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques Catalunya. 2008
Valor Variació (%)
Total pernoctacions 13.859,4 -1,7
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 225,4 0,4
Costa Brava 6.842,0 1,4
Costa Daurada 3.291,4 -3,5
Costa de Garraf 929,6 -18,7
Costa Barcelona-Maresme 1.147,6 2,3
Pirineus 1.079,3 -3,2
Terres de Lleida 23,5 -20,3
Terres de l'Ebre 326,9 11,9
Val d'Aran 46,3 -22,6
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 9 de febrer de 2009. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.