Saltar al contingut principal
Educació. Macromagnituds. Per branques CCAE-2009 Catalunya. 2022
Educació preprimària Educació primària Educació secundària Educació postsecundària Altres activitats d'educació Activitats auxiliars a l'educació Catalunya
Valor de la producció 154.144 418.553 526.000 917.768 1.321.767 27.989 3.366.220
Consum de primeres matèries i altres proveïments 8.326 27.421 20.115 16.177 74.222 2.846 149.106
Despeses en serveis exteriors 27.137 93.671 148.179 362.934 417.012 9.636 1.058.569
Valor afegit brut a preus de mercat 118.681 297.462 357.705 538.657 830.533 15.507 2.158.545
Impostos sobre la producció i els productes 1.001 1.819 4.191 3.337 11.841 97 22.287
Subvencions a l'explotació 12.711 272.827 131.514 84.391 97.410 2.707 601.560
Valor afegit brut al cost de factors 130.391 568.470 485.028 619.711 916.102 18.117 2.737.818
Despeses de personal 119.228 534.386 405.833 449.638 598.653 16.260 2.123.998
Excedent brut d'explotació 11.163 34.083 79.195 170.073 317.450 1.857 613.820
Unitats: Milers d'euros.
Font: Idescat, a partir de l'Estadística estructural d'empreses del sector serveis de l'INE.

Darrera actualització: 10 de juliol de 2024.

Nota metodològica

L'Estadística estructural d'empreses del sector serveis, anomenada Enquesta anual de serveis fins a l'any de referència 2014, és una enquesta per mostreig que elabora anualment l'INE amb la finalitat d'estudiar les característiques econòmiques de les empreses de gairebé tots els sectors de serveis de mercat (nombre d'establiments, ocupació, ingressos i despeses d'explotació, etc.) i d'estimar les principals macromagnituds. L'Idescat en fa una explotació detallada per a Catalunya i col·labora en l'edició dels qüestionaris.

La informació sobre Educació es presenta en les taules: principals resultats i macromagnituds.

El 2021 s’apliquen millores metodològiques a l'Estadística estructural d'empreses, i a partir de llavors s’hi inclouen dades de la secció P (Educació).

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.