Ensenyaments de règim especial. Centres, professors i alumnes. Per titularitat del centre
Centres | Professors | Alumnes | |
---|---|---|---|
Música (1) | 277 | 5.597 | 68.457 |
Nivell elemental | 245 | 3.965 | 63.045 |
Nivell mitjà | 28 | 1.099 | 3.582 |
Nivell superior | 4 | 533 | 1.830 |
Dansa | 70 | 507 | 9.352 |
Nivell elemental | 67 | 373 | 8.888 |
Nivell mitjà | 2 | 87 | 366 |
Nivell superior | 1 | 47 | 98 |
Art dramàtic (2) | 2 | 202 | 459 |
Arts plàstiques i disseny | 34 | 1.184 | 5.730 |
Estudis superiors de disseny (3) | 3 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | 1.948 |
Restauració i conservació | 1 | 25 | 132 |
Idiomes (4) | 45 | 962 | 41.811 |
Esports | 50 | 513 | 3.902 |
Font: Departament d'Educació. Servei d'indicadors i estadística. | |||
Notes: | |||
(1) Escoles de música, conservatoris i escoles superiors. | |||
(2) Un centre amb dues seus: Terrassa i Barcelona. | |||
(3) Professorat compartit amb arts plàstiques i disseny. | |||
(4) Escoles oficials d'idiomes. Inclou alumnes presencials, no presencials. | |||
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible. |
Centres | Professors | Alumnes | |
---|---|---|---|
Música (1) | 191 | 3.624 | 51.349 |
Nivell elemental | 172 | 2.752 | 48.304 |
Nivell mitjà | 19 | 872 | 3.045 |
Nivell superior | 0 | 0 | 0 |
Dansa | 13 | 208 | 2.205 |
Nivell elemental | 10 | 74 | 1.741 |
Nivell mitjà | 2 | 87 | 366 |
Nivell superior | 1 | 47 | 98 |
Art dramàtic (2) | 1 | 124 | 267 |
Arts plàstiques i disseny | 27 | 828 | 5.431 |
Estudis superiors de disseny (3) | 1 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | 863 |
Restauració i conservació | 1 | 25 | 132 |
Idiomes (4) | 45 | 962 | 41.811 |
Esports | 24 | 411 | 2.057 |
Font: Departament d'Educació. Servei d'indicadors i estadística. | |||
Notes: | |||
(1) Escoles de música, conservatoris i escoles superiors. | |||
(2) Un centre amb dues seus: Terrassa i Barcelona. | |||
(3) Professorat compartit amb arts plàstiques i disseny. | |||
(4) Escoles oficials d'idiomes. Inclou alumnes presencials, no presencials. | |||
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible. |
Centres | Professors | Alumnes | |
---|---|---|---|
Música (1) | 86 | 1.973 | 17.108 |
Nivell elemental | 73 | 1.213 | 14.741 |
Nivell mitjà | 9 | 227 | 537 |
Nivell superior | 4 | 533 | 1.830 |
Dansa | 57 | 299 | 7.147 |
Nivell elemental | 57 | 299 | 7.147 |
Nivell mitjà | 0 | 0 | 0 |
Nivell superior | 0 | 0 | 0 |
Art dramàtic | 1 | 78 | 192 |
Arts plàstiques i disseny | 7 | 356 | 299 |
Estudis superiors de disseny (2) | 2 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | 1.085 |
Restauració i conservació | 0 | 0 | 0 |
Idiomes | 0 | 0 | 0 |
Esports | 26 | 102 | 1.845 |
Font: Departament d'Educació. Servei d'indicadors i estadística. | |||
Notes: | |||
(1) Escoles de música, conservatoris i escoles superiors. | |||
(2) Professorat compartit amb arts plàstiques i disseny. | |||
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible. |
Darrera actualització: 3 d'abril de 2024.
Nota metodològica
Definició de conceptes
- Ensenyament de règim especial
- Estudi no integrat en els nivells, etapes o cicles que constitueixen el règim general. Té estructura i nivells propis, i pot anar des dels ensenyaments elementals fins a estudis equivalents a diplomatura o llicenciatura. Es poden cursar simultàniament ensenyaments de règim general i de règim especial.
Aspectes metodològics
Les dades relatives a l'educació infantil, primària i secundària són fruit de l'explotació de les dades facilitades al Departament d'Ensenyament pels centres docents de tots els nivells educatius. El sector públic inclou les dades dels centres que depenen del Departament d'Ensenyament i d'altres administracions públiques, mentre que el sector privat ho fa dels centres de titularitat privada.
L'any 1990 s'aprova la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE), que modifica l'anterior sistema educatiu (LGE) de l'any 1970. El curs 1991/92 es comencen a introduir progressivament els ensenyaments aprovats per la nova llei i el curs 2000/01 va ser el primer en què ja no estava en vigor cap dels ensenyaments de l'anterior sistema educatiu.
Els dos models educatius, però, han coexistit al llarg del període d'experimentació i d'implantació de la nova llei educativa.
Les dades de centres i professors es donen, d'una banda, per al conjunt d'educació infantil i primària i, de l'altra, per a l'educació secundària, respectivament, ja que sovint, en tots dos casos, centres i professors són comuns en els diferents nivells que s'hi inclouen.
Els centres s'han comptabilitzat tantes vegades com ensenyaments imparteixen.
Les dades son provisionals.
Taules disponibles [+]
-
Demografia · Societat
- Població
- Cultura · Llengua
-
Educació
- Evolució de l'ensenyament
- Educació infantil i primària
-
Educació secundària
- Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Alumnes. Per titularitat del centre i nivells. Comarques i Aran
- Alumnes. Per nivells i sexe. Comarques i Aran
- Ensenyaments de règim especial. Centres, professors i alumnes. Per titularitat del centre
- Ensenyament universitari
- Formació d'adults
- Formació assolit per la població
- Macromagnituds del sector educació
- Eleccions
- Justícia · Seguretat
- Salut
- Treball
- Qualitat de vida
- Economia
- Sectors econòmics
- Medi ambient · Territori