Educació especial. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
Centres | Professors | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Públics específics | Privats | Total | Públics | Privats | Total | |
Alt Camp | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Alt Empordà | 1 | 0 | 1 | 29 | 0 | 29 |
Alt Penedès | 0 | 1 | 1 | 3 | 14 | 17 |
Alt Urgell | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Alta Ribagorça | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Anoia | 0 | 1 | 1 | 0 | 17 | 17 |
Aran | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 |
Bages | 0 | 1 | 1 | 0 | 34 | 34 |
Baix Camp | 3 | 1 | 4 | 29 | 9 | 38 |
Baix Ebre | 1 | 1 | 2 | 9 | 17 | 26 |
Baix Empordà | 1 | 0 | 1 | 22 | 0 | 22 |
Baix Llobregat | 5 | 7 | 12 | 177 | 94 | 271 |
Baix Penedès | 1 | 0 | 1 | 18 | 0 | 18 |
Barcelonès | 11 | 29 | 40 | 282 | 424 | 706 |
Berguedà | 0 | 1 | 1 | 0 | 8 | 8 |
Cerdanya | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Conca de Barberà | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 |
Garraf | 1 | 0 | 1 | 9 | 0 | 9 |
Garrigues | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 |
Garrotxa | 0 | 1 | 1 | 0 | 16 | 16 |
Gironès | 4 | 2 | 6 | 76 | 23 | 99 |
Maresme | 2 | 1 | 3 | 78 | 14 | 92 |
Moianès | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Montsià | 1 | 1 | 2 | 11 | 10 | 21 |
Noguera | 0 | 1 | 1 | 0 | 6 | 6 |
Osona | 0 | 1 | 1 | 0 | 27 | 27 |
Pallars Jussà | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Pallars Sobirà | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Pla d'Urgell | 2 | 0 | 2 | 16 | 0 | 16 |
Pla de l'Estany | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Priorat | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ribera d'Ebre | 0 | 1 | 1 | 0 | 7 | 7 |
Ripollès | 1 | 0 | 1 | 7 | 0 | 7 |
Segarra | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Segrià | 5 | 2 | 7 | 42 | 19 | 61 |
Selva | 1 | 0 | 1 | 25 | 0 | 25 |
Solsonès | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Tarragonès | 1 | 3 | 4 | 22 | 38 | 60 |
Terra Alta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Urgell | 0 | 1 | 1 | 0 | 7 | 7 |
Vallès Occidental | 6 | 6 | 12 | 149 | 116 | 265 |
Vallès Oriental | 4 | 0 | 4 | 71 | 0 | 71 |
Catalunya | 51 | 63 | 114 | 1.077 | 909 | 1.986 |
Font: Departament d'Ensenyament. Servei d'indicadors i estadística. | ||||||
Nota: Educació especial en centres específics. |
Darrera actualització: 15 de juliol de 2020.
Nota metodològica
Definició de conceptes
- Educació especial
- Ensenyament que es concreta en atencions i adaptacions curriculars encaminades a aconseguir que els alumnes discapacitats portin a terme el seu procés educatiu integrats en centres ordinaris o en centres específics quan ho aconsellin la gravetat o les circumstàncies de la discapacitat.
Aspectes metodològics
L'any 1990 s'aprova la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE), que modifica l'anterior sistema educatiu (LGE) de l'any 1970. El curs 1991/92 es comencen a introduir progressivament els ensenyaments aprovats per la nova llei i el curs 2000/01 va ser el primer en què ja no estava en vigor cap dels ensenyaments de l'anterior sistema educatiu.
Els dos models educatius, però, han coexistit al llarg del període d'experimentació i d'implantació de la nova llei educativa.
Les dades d'educació especial presentades corresponen als centres específics d'educació especial i als grups específics d'educació especial ubicats en els centres ordinaris. Se n'exclouen els alumnes integrats.
Les dades són provisionals.
Taules disponibles [+]
-
Demografia · Societat
- Població
- Cultura · Llengua
-
Educació
- Evolució de l'ensenyament
-
Educació infantil i primària
- Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació infantil. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran
- Educació primària. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre i sexe. Comarques i Aran
- Educació especial. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació especial. Unitats escolars i alumnes. Per titularitat del centre. Comarques i Aran
- Educació secundària
- Ensenyament universitari
- Formació d'adults
- Formació assolit per la població
- Macromagnituds del sector educació
- Eleccions
- Justícia · Seguretat
- Salut
- Treball
- Qualitat de vida
- Economia
- Sectors econòmics
- Medi ambient · Territori