Transport públic urbà. Autobusos
Nombre de línies | km de xarxa | Nombre d'autobusos | km recorreguts pels autobusos | Viatgers transportats | |
---|---|---|---|---|---|
Badalona | 6 | 53 | 37 | 1.577.999 | 5.247.674 |
Barberà del Vallès | 2 | 28 | 2 | 102.811 | 143.751 |
Barcelona | 111 | 953 | 1.076 | 46.318.892 | 209.911.371 |
Blanes | 9 | 35 | 14 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Calonge/St. Antoni | 2 | 13 | 3 | 60.264 | 32.820 |
Cambrils | 2 | 28 | 2 | 43.235 | 23.896 |
Cerdanyola del Vallès | 2 | 44 | 3 | 140.829 | 189.820 |
Cervelló | 4 | 49 | 1 | 99.479 | 24.322 |
Esplugues de Llobregat/St. Just Desvern | 3 | 38 | 8 | 401.123 | 904.970 |
Figueres | 3 | 33 | 5 | 179.987 | 433.410 |
Girona | 5 | 34 | 17 | 543.787 | 1.733.125 |
Granollers | 3 | 34 | 7 | 844.069 | 1.396.640 |
Hospitalet de Llobregat, l' | 4 | 75 | 46 | 2.348.410 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Igualada | 3 | 10 | 8 | 23.500 | 357.914 |
Lleida | 16 | 175 | 39 | 1.709.871 | 6.622.149 |
Lloret de Mar | 4 | 48 | 4 | 216.728 | 282.474 |
Manresa | 8 | 54 | 10 | 461.038 | 1.833.891 |
Martorell | 3 | 68 | 3 | 190.963 | 181.800 |
Masnou, el | 1 | 8 | 2 | 62.846 | 150.764 |
Mataró | 6 | 70 | 24 | 1.180.901 | 5.166.036 |
Molins de Rei | 3 | 35 | 3 | 96.962 | 176.932 |
Mollet del Vallès | 1 | 8 | 3 | 121.670 | 284.893 |
Olot | 2 | 21 | 4 | 72.000 | 107.302 |
Palamós | 3 | 25 | 3 | 58.604 | 46.041 |
Pineda de Mar | 2 | 15 | 3 | 63.875 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Premià de Mar | 1 | 15 | 2 | 62.118 | 99.715 |
Reus | 15 | 123 | 13 | 745.914 | 2.191.044 |
Rubí | 4 | 124 | 10 | 575.128 | 1.281.277 |
Sabadell | 11 | 211 | 57 | 2.997.406 | 13.408.846 |
Sant Boi de Llobregat | 3 | 40 | 8 | 402.045 | 1.255.987 |
Sant Cugat del Vallès | 5 | 85 | 11 | 665.534 | 773.018 |
Sant Feliu de Guíxols | 1 | 7 | 1 | 51.176 | 72.725 |
Sant Feliu de Llobregat | 2 | 16 | 4 | 189.511 | 343.115 |
Sant Vicenç dels Horts | 10 | 79 | 3 | 167.000 | 139.688 |
Sitges | 2 | 68 | 5 | 217.922 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Tarragona | 20 | 268 | 59 | 2.897.135 | 9.478.963 |
Terrassa | 13 | 186 | 56 | 2.494.772 | 10.324.255 |
Tortosa | 2 | 13 | 2 | 85.802 | 105.205 |
Vallirana | 6 | 59 | 2 | 145.806 | 66.661 |
Valls | 5 | 5 | 3 | 71.385 | 115.903 |
El Vendrell/Roda de Barà | 6 | 101 | 8 | 334.951 | 208.314 |
Vic | 5 | 34 | 6 | 161.638 | 372 |
Viladecans | 2 | 20 | 3 | 183.510 | 601 |
Vilafranca del Penedès | 2 | 17 | 2 | 53.312 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Vilanova i la Geltrú | 6 | 68 | 7 | 383.195 | .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible |
Total | 329 | 3.491 | 1.589 | 69.805.104 | 276.089.982 |
Font: Dades elaborades pel Departament de Política Territorial i Obres Públiques, a partir de la informació facilitada per les empreses concessionàries de transport urbà. | |||||
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible. |
Darrera actualització: 4 d'agost de 2010.
Nota metodològica
Definició de conceptes
- Autobús
- Vehicle destinat al transport de viatgers amb una capacitat superior a nou places, inclosa la del conductor.
- Transport públic regular
- Desplaçament que es fa en vehicles per a viatgers o mixtos (viatgers i mercaderies), que tenen horaris i itineraris prèviament fixats, i un cobrament individual.
Aspectes metodològics
Es faciliten dades sobre transport regular de viatgers per carretera dins de Catalunya. El Departament de Territori i Sostenibilitat obté aquestes xifres directament de les companyies autoritzades a fer aquests serveis.
S'ofereixen dades sobre transport de mercaderies per carretera obtingudes de l'Enquesta permanent de transport de mercaderies per carretera publicada pel Ministeri de Foment.
En l'apartat de transport públic urbà es recull informació sobre el transport de superfície de les ciutats més poblades de Catalunya, proporcionada pel Departament de Territori i Sostenibilitat, i també dels subterranis metropolitans i línies urbanes de ferrocarril. Amb l'entrada en vigor de la integració tarifària l'any 2001, ha canviat el criteri de comptabilització de viatgers a la demarcació de Barcelona. Actualment, es compten com a viatgers les validacions dels títols de transport que fan els usuaris i no els viatges venuts de cada tipus de títol.
Quan el valor és inferior al de la unitat mínima que permet estimar l'operació estadística, o afecta el secret estadístic, el símbol utilitzat és "..".