Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2018
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 3.248,2 -0,4 43,4
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 1.191,1 -3,2 40,2
Costa Daurada 898,7 3,9 48,4
Costa Barcelona 570,4 -2,7 46,8
Paisatges Barcelona 47,9 8,9 40,5
Pirineus 398,0 0,0 42,8
Terres de Lleida 17,4 3,0 50,8
Terres de l'Ebre 107,9 3,4 35,3
Val d'Aran 16,9 7,3 15,4
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 1 de febrer de 2019. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.