Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2017
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 3.260,6 8,5 43,9
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 1.230,4 8,8 41,5
Costa Daurada 864,9 10,6 47,9
Costa Barcelona 586,3 6,8 47,1
Paisatges Barcelona 44,0 8,9 40,4
Pirineus 398,1 4,7 43,4
Terres de Lleida 16,9 21,0 52,2
Terres de l'Ebre 104,3 12,0 36,4
Val d'Aran 15,7 8,2 15,2
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 6 de febrer de 2018. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.