Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2016
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 3.003,8 9,2 42,7
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Costa Brava 1.130,9 6,6 40,5
Costa Daurada 781,7 20,4 44,9
Costa Barcelona 549,1 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent 46,1 (b) Ruptura en la sèrie temporal
Paisatges Barcelona 40,4 (b) Ruptura en la sèrie temporal z Dada no procedent 39,3 (b) Ruptura en la sèrie temporal
Pirineus 380,1 3,7 42,9
Terres de Lleida 14,0 15,9 49,8
Terres de l'Ebre 93,1 8,4 36,1
Val d'Aran 14,5 30,7 17,9
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 7 de febrer de 2017. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.