Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2014
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 2.613,8 4,6 41,0
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 65,0 6,6 43,1
Costa Brava 1.015,6 5,9 40,0
Costa Daurada 626,4 -0,2 40,2
Costa Barcelona 450,1 8,9 44,2
Pirineus 352,1 2,9 43,7
Terres de Lleida 10,5 6,6 47,2
Terres de l'Ebre 83,6 6,0 34,0
Val d'Aran 10,6 64,8 13,4
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 10 de febrer de 2015. Sèries revisades el 3 d'octubre de 2024.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.