Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2013
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 2.498,4 7,0 38,7
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 61,0 -13,9 45,2
Costa Brava 959,4 12,5 36,5
Costa Daurada 627,4 4,4 38,5
Costa Barcelona 413,3 9,5 40,3
Pirineus 342,2 -2,4 43,0
Terres de Lleida 9,8 20,1 54,3
Terres de l'Ebre 78,8 23,5 34,3
Val d'Aran 6,4 -43,1 10,3
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 20 de febrer de 2014. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.