Saltar al contingut principal

Educació secundària. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques i Aran

Educació secundària. Centres i professors. Per titularitat del centre. Comarques, àmbits i províncies Catalunya
Centres Professors
Públics Privats Total Públics Privats Total
Curs 2009/10 561 591 1.152 28.557 14.082 42.639
Curs 2008/09 552 591 1.143 28.815 13.932 42.747
Curs 2007/08 542 591 1.133 28.043 13.743 41.786
Curs 2006/07 530 595 1.125 26.936 13.738 40.674
Curs 2005/06 519 592 1.111 26.084 13.663 39.747
Curs 2004/05 511 596 1.107 25.367 13.735 39.102
Curs 2003/04 508 596 1.104 24.618 13.742 38.360
Curs 2002/03 509 602 1.111 23.905 13.807 37.712
Curs 2001/02 509 606 1.115 24.086 13.856 37.942
Curs 2000/01 512 618 1.130 24.410 14.004 38.414
Font:
Curs 2000/01-Curs 2001/02: Departament d'Ensenyament. Servei d'Estadística i Documentació.
Curs 2002/03-Curs 2003/04: Departament d'Educació. Servei d'Estadística i Documentació.
Curs 2004/05-Curs 2008/09: Departament d'Educació. Servei d'Estadística, Informació i Documentació.
Curs 2009/10: Departament d'Educació. Servei d'indicadors i estadística.

Darrera actualització: 23 de novembre de 2010.

Nota metodològica

Definició de conceptes

Educació secundària
Ensenyament que comprèn: educació secundària obligatòria (ESO), batxillerat i ensenyaments professionals específics de grau mitjà i de grau superior.

Aspectes metodològics

Les dades relatives a l'educació infantil, primària i secundària són fruit de l'explotació de les dades facilitades al Departament d'Ensenyament pels centres docents de tots els nivells educatius. El sector públic inclou les dades dels centres que depenen del Departament d'Ensenyament i d'altres administracions públiques, mentre que el sector privat ho fa dels centres de titularitat privada.

L'any 1990 s'aprova la Llei d'ordenació general del sistema educatiu (LOGSE), que modifica l'anterior sistema educatiu (LGE) de l'any 1970. El curs 1991/92 es comencen a introduir progressivament els ensenyaments aprovats per la nova llei i el curs 2000/01 va ser el primer en què ja no estava en vigor cap dels ensenyaments de l'anterior sistema educatiu.

Els dos models educatius, però, han coexistit al llarg del període d'experimentació i d'implantació de la nova llei educativa.

Les dades de centres i professors es donen, d'una banda, per al conjunt d'educació infantil i primària i, de l'altra, per a l'educació secundària, respectivament, ja que sovint, en tots dos casos, centres i professors són comuns en els diferents nivells que s'hi inclouen.

Les dades són provisionales.