Saltar al contingut principal
Formació permanent de la població. Per sexe Total
Catalunya Espanya Unió Europea-27
2023 14,1 15,8 12,7
2022 12,9 15,2 11,9
2021 12,9 14,3 (b) Ruptura en la sèrie temporal 10,8 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2020 10,0 11,0 9,1
2019 9,3 10,6 10,8
2018 8,8 10,5 10,7
2017 7,7 9,9 10,4
2016 7,4 9,4 10,3
2015 7,6 9,9 10,1
2014 8,3 10,1 (b) Ruptura en la sèrie temporal 10,1
2013 9,5 11,4 9,9 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2012 9,0 11,2 8,2
2011 9,4 11,2 8,1
2010 10,3 11,2 7,8
2009 10,1 10,8 7,9
2008 9,2 10,7 8,0
2007 9,5 10,8 7,9
2006 10,0 10,7 (b) Ruptura en la sèrie temporal 7,8 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2005 10,4 10,8 7,7
Unitats: Percentatge.
Font Catalunya: Idescat, a partir de l'Enquesta de població activa de l'INE. Font Espanya i Unió Europea: Eurostat.
Nota: L’abril del 2024, l'Idescat va revisar els resultats de Catalunya de l'Enquesta de població activa dels anys 2021–2023 amb la nova base poblacional derivada del Cens de població i habitatges 2021.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.

Darrera actualització: 20 de febrer de 2024. Sèries revisades el 26 d'abril de 2024.

EPA

Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Enquesta de població activa (EPA).

Nota metodològica

L'indicador mesura el percentatge de la població de 25 a 64 anys que van declarar haver rebut estudis formals o no en les quatre setmanes anterior a l'enquesta (numerador). El denominador consisteix en el total de la població del mateix grup d'edat, excepte les persones que no van contestar a la pregunta "participació en estudis i formació". L'aprenentatge adult comprèn les activitats d'aprenentatge generals i vocacionals, formals o no. Per norma general, l'aprenentatge adult es refereix a les activitats d'aprenentatge després del final de l'educació inicial. Les dades provenen de l'Enquesta de població activa de la UE (EU-LFS) que, en el cas de Catalunya i Espanya, està integrada en l'Enquesta de població activa de l'INE.