Saltar al contenido principal

Viviendas en que se da importancia a determinados factores en la compra de un nuevo producto. Por sexo de la persona de referencia e importancia otorgada

Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per sexe de la persona de referència i importància atorgada
Cataluña
2008
Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per sexe de la persona de referència i importància atorgada Catalunya. 2008
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Homes 98,8 92,3 87,0 52,3 95,1 79,5 79,6 46,1 70,8 38,0
Dones 99,2 93,7 80,2 47,7 93,1 79,1 77,8 50,0 71,1 38,7
Total 99,0 92,9 84,1 50,3 94,3 79,3 78,8 47,8 70,9 38,3
Unitats: Tant per cent.
Font: Idescat.