1222 — Directors de publicitat i relacions públiques
Els directors de publicitat i relacions públiques planifiquen, dirigeixen i coordinen les activitats de publicitat, relacions públiques i informació al públic d'una empresa o organització, o d'empreses que presten serveis relacionats amb altres empreses o organitzacions.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Planificar dirigir i coordinar les activitats de publicitat i relacions públiques de l'empresa o l'organització.
- Negociar contractes de publicitat amb clients o amb diaris, emissores de ràdio i televisió, organitzacions esportives i culturals i agències de publicitat.
- Planificar i gestionar programes d'informació destinats a les autoritats, els mitjans de comunicació de massa i al públic en general sobre els plans, èxits i opinions de l'empresa o l'organització.
- Dirigir i gestionar les activitats del personal de publicitat i relacions públiques.
- Establir i gestionar pressupostos, controlar les despeses i assegurar la utilització eficient dels recursos.
- Establir i dirigir els procediments operatius i administratius.
- Planificar i dirigir la feina diària.
- Controlar la selecció, formació i rendiment del personal.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Directors de gabinets de premsa
- Directors de publicitat
- Directors de relacions públiques
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Directors publicitat i relacions públiques
Codi | Descripció |
---|---|
1134 | Directors de departaments de publicitat i relacions públiques |
Codi | Descripció |
---|---|
1222 | Directors de publicitat i relacions públiques |
Codi | Descripció |
---|---|
1222 | Directores de publicidad y relaciones públicas |
Codi | Descripció |
---|---|
1222 | Advertising and public relations managers |