La gestió i administració és l'estudi de la planificació, la direcció i el funcionament de les funcions i activitats de les organitzacions i institucions. S'inclouen en aquest sector programes de gestió relatius a administració, economia, finances, etc., que estiguin centrats en la gestió i l'administració.
Aquest sector comprèn els programes i certificats següents:
- Administració de personal
- Administració de xarxes de subministraments
- Administració d'empreses
- Administració i gestió
- Ciències de la gestió
- Cursos “comença el teu propi negoci”
- Cursos d'autoocupació
- Cursos de gestió
- Emprenedoria
- Formació de directius (en gestió)
- Gestió de les institucions públiques
- Gestió de l'ocupació
- Gestió dels recursos humans
- Gestió d'hospitals
- Gestió formativa
- Gestió i administració de personal
- Gestió logística
- Lideratge en el context de la gestió administrativa
Aquest sector no comprèn els programes i certificats següents:
- Lideratge en el context del desenvolupament personal (vegeu el sector 0031)
- Treball administratiu d'oficina (vegeu el sector 0415)
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.